You are here: Home Persbericht COVID19

Persbericht COVID19

16-03-2020 16:55

Beste klanten en partners,

Met betrekking tot de uitbraak van het Covid-19 virus willen we u informeren dat het bij ULMA Packaging onze prioriteit is de veiligheid en gezondheid van onze medewerkers en bezoekers te garanderen. Ook blijven we zorgen voor voldoende service aan onze klanten maar schorten we niet cruciaal onderhoud tot nader order op voor de veiligheid van onze medewerkers.

We volgen al enkele weken strikt de protocollen en aanbevelingen van het RIVM om het coronavirus te voorkomen. Tot op heden is geen van onze medewerkers positief getest op het coronavirus.

Als een ULMA Packaging personeelslid het virus oploopt, zullen we onmiddellijk alle partijen met wie contact is geweest informeren. We vragen onze partners en klanten om op eenzelfde manier te handelen en elk geval te rapporteren.

Momenteel handhaaft ULMA Packaging S.Coop zijn volledige activiteiten (design, productie, logistiek klantenservice, etc.) zonder enige onderbreking. Om onze klanten in onvoorziene gevallen de beste service te bieden, nemen we bij ULMA Packaging Nederland preventieve maatregelen zoals:

• We verhogen de voorraad van cruciale onderdelen op onze vestiging in Leerdam.
  • De ICT-omgeving is dermate ingericht dat iedere medewerker vanuit huis klantgerichte service kan bieden.
  • Het monitoren van onze leveranciers voor de meest kritische materialen en leveringen.
  • Servicepersoneel staat stand-by vanuit thuis voor calamiteiten.

We streven ernaar om op een zo autonoom mogelijke wijze onze klanten te ondersteunen en een zo goed mogelijke service te bieden ondanks de huidige omstandigheden.

Daarnaast worden de beurzen waar ULMA Packaging aan zou deelnemen verzet. Voor de Empack zal dit zijn 23 t/m 25 juni 2020 en voor de Interpack wordt het 25 februari 2021 t/m 03 maart 2021. Uiteraard informeren wij u hier in de komende periode verder over.

We houden u op de hoogte van eventuele wijzigingen in de situatie.

Met vriendelijke groet,

Roy Hofstee