ULMA Remote Services

ULMA Remote Services

De service en tools die ULMA Packaging inzet om u op afstand te ondersteunen

ULMA Packaging is vastbesloten om dicht bij haar klanten te staan en is overal ter wereld voor hen beschikbaar, met een sterke aanwezigheid in meer dan 60 landen, eigen kantoren in 24 van hen en een uitgebreid netwerk van distributeurs om lokaal te klanten te ondersteunen.

Om haar lokale netwerken te ondersteunen en de best mogelijke service te bieden aan klanten in de huidige omstandigheden waarin het moeilijker is om te reizen, biedt ULMA Packaging haar klanten ULMA Remote Services aan, een reeks diensten en tools ontworpen door ULMA Packaging om hen op afstand ondersteuning te bieden met optimale efficiëntie en veiligheid.

Deze diensten geven ook meer flexibiliteit om aan de planningsbehoeften van klanten te voldoen en doorlooptijden en kosten te verminderen.

De meest opvallende services van ULMA Remote Services zijn als volgt:


FAT online

Met behulp van videoconferentie-software en streamingtechnologie stelt ULMA Packaging haar klanten in staat om Factory Acceptance Tests uit te voeren. Met deze real-time service kunnen de klanten veilig en op afstand controleren of de apparatuur en het verpakkingsproces voldoen aan de specificaties. High res camera's zorgen ervoor dat klanten elk detail van hun machines kunnen controleren. Verder wordt de hele FAT opgenomen zodat deze met de documentatie kan worden ingediend.

Toegang op afstand tot de apparatuur

De optie voor toegang op afstand is standaard bij alle apparatuur met UPC. Hierdoor kunnen de technische experts van ULMA veilig en op afstand ondersteuning bieden, met online analyse en diagnose van de situatie en, indien nodig, het oplossen van eventuele problemen of het installeren van updates om de beschikbaarheid van de apparatuur te optimaliseren.

Remote support

Als er problemen of storingen zijn kunnen ULMA technici hun beeld delen, een video real-time streamen, gedetailleerde grafische ondersteuningsinstructies geven, gesproken instructies geven en zelfs documenten delen. Hierdoor kan sneller ondersteuning gegeven worden, wordt de beschikbaarheid van de apparatuur vergroot en worden de kosten verlaagd.

Online SATs en inbedrijfstelling

Door software en camera's te gebruiken in de faciliteiten van de klant, kunnen de technische experts van ULMA de Site Acceptance Tests op afstand ondersteunen en instructies geven aan de lokale technici die bij de machine aanwezig zijn. Dezelfde tools kunnen worden gebruikt voor de latere inbedrijfstelling van de apparatuur in optimale omstandigheden, volgens de eisen van de klant en kunnen zelfs worden gebruikt om hun personeel te trainen in het gebruik van de apparatuur.

Remote training

Met verschillende remote tools kan ULMA het personeel van haar klanten trainen om de apparatuur te bedienen en onderhoudswerkzaamheden uit te voeren.

Naast bovenstaande diensten biedt ULMA Packaging haar klanten ook ondersteuning in verschillende situaties waarin ULMA Remote Services uitermate behulpzaam is. Ze omvatten onder meer ondersteuning op afstand om apparatuur aan te passen aan de behoeften van nieuwe verpakkingsformaten. Deze remote tools voor externe hulp en ondersteuning zijn perfect om aan behoeften te voldoen waarbij deskundige hulp nodig is.

Open button

Neem contact op

Ik accepteer de Data Protection and Cookies Policy.